maandag 20 juli 2009

'Bijzonder aangenaam scrollen op je nieuwe blog!' (Francesco lo Cuoco), 'Een héél leuke collectie, en ik denk een wereldprimeur.' (Danny Braem), 'Het Instituut voor Praktische Poëzie is zoals men zal weten een belangrijk onderdeel van het 'Institut Neerlandais', waarin de bibliotheek van het Genootschap voor Nutteloze Kennis is ondergebracht. Wij - het IvPP - zijn blij deze fraaie 'Zinloze Verzameling' van de heer Bevers toe te kunnen voegen aan ons bezit.' (Louis Radstaak), 'Mooi. Ik sta er van te kijken.' (Paul Rigolle), 'Vandáár je frequente uitstapjes naar de Franse hoofdstad!' (Ad Verbraak), 'Ik vraag me af hoeveel Parijzenaars reeds op al hun bruggen zijn geweest. Formidabel.' (Daam Noppe) en 'Jij bent toch niet te overtreffen in originaliteit en uitvoering! Wat een geweldig idee. Je brengt Parijs weer helemaal terug in mijn herinnering.' (Frans Budé)
http://geletterdemens.blogspot.com/2009/07/blog-post_01.html