donderdag 31 juli 2008

Over de Wilkinson Sword Quattro
Soms denk je wel eens dat nu toch wel zo’n beetje alles is uitgevonden wat er uit te vinden valt. Vergeet het! Bij Wilkinson Sword werken mensen die af en toe aan een nieuw model van hun scheermes werken. En dat doen ze briljánt. Wérkelijk! Normaliter schrijf ik wanneer ik een nieuw mesje in gebruik heb genomen een briefje met daarop de boodschap Nieuw mesje!, want de eerste dag ben ik voorzichtig, de tweede ook nog wel, maar de derde vergeet ik het steeds en zet ik net zo stevig aan als voorheen met als gevolg stroompjes bloed in de lavabo. Dankzij de Quattro Titanium van Wilkinson Sword echter mag dat briefje achterwege blijven want vanaf beurt nummer één scheer ik me met deze nieuwe versie glad zonder bloeden! Hoed af voor de ontwerpers!