Boutades
Wat zou Maurits Cornelis Escher dit een mooie foto gevonden hebben. Een plaat die er natuurlijk nooit zónder die Escher en diens invloed zou zijn gekomen. Het betreft Upstairs Downstairs, een beeld dat Paul de Nooijer in 1977 vastlegde. Een van de vele mooie foto’s in het boek Boutades – Koren en kaf & Het heilige en de honden. Een fraaie editie die gemaakt werd door de al weer jaren in Antwerpen gevestigde Uitgeverij Voetnoot. Henrik Barends, die als gebruikelijk ook voor de knappe vormgeving tekende, en Anneke Pijnappel stelden Boutades samen. Oscar Voch schreef de tekst. De boeken van Voetnoot zien er altijd ‘lekker’ uit.
www.voetnoot-publishers.nl
Wat zou Maurits Cornelis Escher dit een mooie foto gevonden hebben. Een plaat die er natuurlijk nooit zónder die Escher en diens invloed zou zijn gekomen. Het betreft Upstairs Downstairs, een beeld dat Paul de Nooijer in 1977 vastlegde. Een van de vele mooie foto’s in het boek Boutades – Koren en kaf & Het heilige en de honden. Een fraaie editie die gemaakt werd door de al weer jaren in Antwerpen gevestigde Uitgeverij Voetnoot. Henrik Barends, die als gebruikelijk ook voor de knappe vormgeving tekende, en Anneke Pijnappel stelden Boutades samen. Oscar Voch schreef de tekst. De boeken van Voetnoot zien er altijd ‘lekker’ uit.
www.voetnoot-publishers.nl