maandag 20 juli 2009

Stroomafwaarts bis

Kreeg veel leuke reacties op mijn nieuwe blog Stroomafwaarts, waarop ik op alle Parijzer bruggen ben te zien: 'Schitterende onzin.' (Frank Pollet), 'Wow, dat zie ik graag.' (Didier Van de Steene), 'Over het nut van zijn soms bizarre verzamelingen kun je van mening verschillen, maar als Bert Bevers iets doet dan doet hij het ook goed.' (Dieter Van Ierland), 'Geinig, zo kom ik daar ook eens.' (Kees Wagtmans), 'Mooi en grappig.' (Jess De Gruyter), 'Een groot kunstwerk, een waar meesterwerk in de geest van Het Instituut voor Praktische Poëzie' (Hans Mellendijk), 'Hartstikke goed gedaan.' (Frans Mink), 'Ik wist niet dat er zo veel waren.' (Frank Decerf), 'Ziet er goed uit, mooi gedaan.' (Ron Scherpenisse), 'Wist niet dat de tweelingbroer van Piet Gerbrandy zoveel liefde voor Parijs had opgevat.' (Victor Vroomkoning), 'Mooi. Ik had er geen flauw benul van dat er zoveel zijn.' (François Vermeulen).